3 ay 3 günlüğüz . Kilomuz 6 kilo 600 gr . 🧿🙈sizce normal mi diğer aylara göre düşük kilo alması bu durum hareketlenmeye bağlı olabilir mi ? Bebiş doktorun yanında sürekli ağladığından soru sormaya bile fırsat bulamadık . Sizin bebişlerin kilosu nedir