Kuzenimin bebeğinin aşısı vardı bugün 18 aylık baya da gecikti doktor artık gel yapalım demiş o da uyuya kalmış aynı sitede oturuyoruz geldi biraz önce bu saatte aşı yaptırabilir miyim dedi ben hep sanah yaptırdım öğleden sonra yaptırılır dedim tam bilmiyorum ama sormak istedim