larisa13 Bexsero üç doz ,Nimenrix 1 doz sanırım siz hangisini yaptırdınız, kaç aylıkken aşı oldu bebekleriniz, yakın zamanda bu aşıları yaptıysanız fiyat bilgisini de paylaşırsanız sevinirim 🌸
Tunaveannesi16 larisa13 3 doz nimenrix ve bexsero aynı anda yaptırdık biz . En son 13 aylıkken yani geçen ay 3 bin küsürdü ikisi canım
Themom_ larisa13 7-9-13-16 olarak ayarladı doktorumuz aşı takvimimizi 7-9-16 bexsero 13 nimenrix Ay kaldı sadece Allah nasip ederse ay basında bexsero olacağız ve biticek
ENERCII larisa13 bebeğim 26 aylık 1 ay önce 1 doz Bexsero 1 doz da Nimenrix yaptırdık 1 ay sonra da 2. Doz Bexsero olacağız. 2 dozu 3700₺ tuttu
Themom_ larisa13 Ya bexseroyu net hatırlamıyorum 2 bin küsüre yaptırmıştım üstünden baya zaman geçti ama nimenrix 1650 idi 3 ay önce yaptırdığım icin onu hatırlıyorum😅
Yenianne333333 ENERCII Merhaba bexsero ve nimetiz aynı anda mı yaptırdınız arada gün olarak boşluk var mıydı ?
Mrt06 larisa13 dediğiniz gibi biz 1 buçuk yaşında başladık 2boxsero arada 2ay olcak şekilde yazdı 1sene sonrası içinde 1 boxsero 1nimerix verdi Fiyat hakkında hiç bilgim yok eşim verdi tahmın 1 1bucuk arası heralde
Deletedmom_215 Yenianne333333 biz aynı gün yaptırdık hafif ateşi çıktı onun dışında sıkıntı yaşamadık