Goktugmom_ 5 aylık oglum var bu dönemde biraz iştahsızlık var ve sütümde azaldı gibi ek gıda için erken mi mamaya mı başlasak yoksa tadımlık mı gitsek bu arkadaşınıza akıl lazım
Goktugmom_ Goktugmom_ ⅘ arası hiç kilo almamış izne çıktık il il gezmekten sıcakta birazcık olan iştahıda gitti
baharkiz Goktugmom_ aynı aydayız ek gıdaya başladım ama tadımlık zaten midesi daha hazır deil aylık kilo miktarı çok az değilse kendinizi yormayın sıksık sağım yaparak bol su içerek sütünüzü çoğalta bilirsiniz
33tulin6363 Oğlum 5 aylık ben hem mama takviyesi yapıyorum hemde ek gıdaya yavaştan başlamış bulundum çok şükür bir problem yok
33tulin6363 Doktorunuzdan bilgi alabilirsiniz onlar mama ismi öneriyor genellikle ben o şekilde Bebelac kullanmaya başladım