gulsenska555 evet reddecek mama kolay geliyor yada seviyor hatta biberon bağımlılık yapıyor ve yüksek ihtimal 1 hafta kadar aç gezecek sonra aglamaya başlayacak biberon görünce heyecanlanacak sonra alışacak 15 gün yaşadım o reddi malesef 8 aylıktı daha hiç bir şey yemiyordu kaşığı görünce ağlıyordu ama geçti şimdi kararlı olmak gerekiyor