Yavrusuu Kızlar saat aralığı 7:30 17:00 ya çocuğu illa tam saatinde mi götürmek gerekiyor yada 17:00 dan daha önce alabiliyor muyuz
kaansmom Yavrusuu saatinden önce almayı önermiyorlar tam vaktinde bırakılıp saatindede alınması için kağıt yapıştırmışlardı hatta kapıya
kaansmom Yavrusuu ben uzun döneme kayıt yaptırdım oğlumu 10 buçukta işbaşı yaptığım için öğretmenleriyle konuşup kahvaltısını yaptırıp 10da bırakıyorum. Bu dönem birşey derler mi bilmiyorum yine böyle yapacağım. Sizde konuşun isterseniz
kaansmom Busra2326 görüşmeye çağırdıklarında anne babanında çalıştıklarını ve iş saatlerini birdirmeleri gerekiyor %25 ek ücret isteniyor uzun dönemde. Eşim ve ben 7de çıkıyoruz mesela 6 buçuk gibi alıyor eşim oğlumu