Ya kızlar sabahtan akşama kadar kucak kucak diye ağlıyor yere koyduğum an ağlama krizine giriyor. Belim kollarım ağrıyor artık ya gerçekten yoruldum hiç oyuncak oynamaz sürekli anne anne ağlar tuvaletim yaparken bile kucağımda artık 2 saniye ayrı kalmıyor benden. Etrafımdaki bebeler babasının peşinden ayrılmaz benimki eşime hiç gitmez anne anne bas bas bağırıyor sanırsınız etini koparıyorlar. Sizlerde böyle misiniz ya gerçekten artık babasına düşkün olsun istiyorum 🥺