Merhaba, 6 gün önce doğum yaptım ve bebeğim 6 gündür şeker sebebiyle küvezde. (34 haftalık, başka herhangi bir olumsuz komplikasyon yok solunum vs gibi) Dün ilk kez emzirmeme izin verildi. Göğüs uçlarım çok büyük, oğluşumun ağzı da minicik 😅 emme refleksi var biberonu dinlene dinlene de olsa kullanıyor. Göğsümü verdiğimde toplasanız 4-5 kere çekti. Sonrasında hep ağzında bekletti ve birikeni içti. Biberonda da aynısını yapıyor, yorulunca yavaş yavaş ağzında birikeni içiyor. Bir de normal mi bilmiyorum ama küveze koyunca gözü açılan çocuk ben emzirmeye çalışınca uyku moduna geçiyor. Bugün tekrar emzirmek için gideceğim. Benzer tecrübesi olan anneler nasıl bir yol izlediker memeye alıştırma konusunda?