Merhaba güzel anneler suanda 4.aydayız ve gece sık sık uyanıyoruz kendi kendine uyumayı bilmediği için kızım yatakda kıvranıp duruyor destek bekliyor genelde memede uyuyor suanda onda bile uyumak zor:( ne yapacagımı sasırdım artık kendi kendine uyumayı nasıl öğretebilirim tecrubelerinize ihtiyacım var..