Kızlar 4 aylık doğum iznim bitiyor. Adana medical parkta doğum yaptım fakat hastane soruşturma geçirmiş doktorum heyet raporu veremiyor malesef. Veren ücretli yerlerde sanırım çok pahalı. Bu konuda ne yapmalıyım? Bebeğim daha ek gıdaya bile geçmedi, sadece anne sütü alıyor ve mühendisim yoğun şartlar da çalışıyorum. Fikrinize ihtiyacım var. Ne gibi haklarım var? Bu izni nasıl uzatabilirim? En azından 2 ay daha 😔