Bizimde öyle 9ayligiz ve yapışık ikiz gibiyiz kucagimdan aslaa inmiyor hep emmek istiyor gündüz uykularında gece de memeden çektiğim gibi uyaniyor gece en az 3 -7 kez arası uyaniyor ne yapacağım bilmiyorum.emerek uyumasi huzurlu güzel ama gece sık uyanması gündüz uykularını kısa yapmasi kötü siz gündüz kaç uyku yapıyorsunuz.