Mastit oldum dün sıcak su uyguladım ama geçmedi bugün devlet hastanesi genel cerraha gözüktüm kötü olmuş 2 adet antibiyotik ve ağrı kesici yazcam bebeği min 5 gün emzirme 24 saat de antibiyotik sonrası emzir dedi bende hocam memeden kesemem cok düşkün diş döneminde beslenmiyor bile dedim öteki türlü kullanmazsan sen cok kötü olacaksın başka yolu yok krem fayda etmez dedi bende tm dedim cıktım ama başka özel bir hastaneye gittim oda baktı elledi kitle yok dedi içimiz rahat etsin ultrason çekilsin ultrason dan sonra konuşalım dedi
Devletteki doktorun dediğine şaşırdım mikropla bebeğinğ emzir ama antibiyotik ile emzirme dedi özeldeki de asıl daha sık emzirmen lazım dedi tabi tam bişey demedi öğleden sonra usg sonunca göre konuşcaz kafam karıştı