Kaç aydır kanamam vardı yani adetim çok uzun sürüyodu en son 20 güne çıkınca kadın doğuma gittim bir problem yok dedi Yasmin kullan tedavi amaçlı dedi bu ay bir aydır kanamam geçmeyince başka doktora gittim ikisi de özel bu arada. Ve spiral kaymis diyince şok oldum. Yarın kan ver test yap küçük olunca ultrasonda gözükmez hemen dedi. Yasmini sadece iki hafta kullandım düzenli kullanmadım yani spiral olunca ona güvendim. Bu kadar önleme rağmen de hamileysem vardır rabbimin bir bildiği diyecem ama oğlum daha 18 aylık ve çok zorlanıyorum eşimle problemlerimiz var ins degilimdir