kuzey2407 1 yaşındaki oğluma oda yapmak istiyorum nasıl bi yatak seçmeliyim montessoriler hoşuma gidiyor ama daha erken mi onun için düşebilir diye düşünüyorum beşik de almak istemiyorum artık sizin bebeklerinizin odası nasıl?
anneyimannea kuzey2407 1 yaşında ayırdım ve montesorri aldım yere yakın bi model tercih ettim ve ilk ayırdığım zamanlar yatağın kenarlarına minder filan serdim çok şükür hiç dusmedi
Semaaa39 kuzey2407 hamileyken yaptık odamızı. Çilekten montes serisini aldık. Direk montes yatağını dolabını falan. Oğlum şusn 20 aylık. Çadırlı falan olduğu için yatağında odasında vakit geçirmeyi çok seviyor. Henüz hala benimle yatıyor. Odasını ayırmadım. Ama kendi odasının neresi olduğunu vs biliyor
oglumubeklerken kuzey2407 benim oğlum 2 buçuk yaşını geçti şu an. 2 yaşından beri odasında montessori yatakta yatıyor. Çok şükür bir sorun yaşamadık düşme vs. Ama 1 yaşında ayırsaydim odasını belki sizin gibi düşünebilirdim. Hiç ayaksız montessori yataklar var direkt yerden. Düşse bile tehlike yaratmaz yani onlara bakabilirsiniz. Bu zamandan sonra artık beşik almak istememeniz çok normal.
Semaaa39 kuzey2407 çilek montes yazınca çıkar muhtemelen. Çileğin kendi sitesinden bakabilirsiniz. Bizimki soft yeşil renk olan :)