Hanımlar kızım 4,5 aylık. Bugüne kadar hep kundaklayıp ana kucağında sallayarak uyuttuk. Sonra kundağı açıp yerine koyduk sabaha kadar uyurdu. 4. aya girince uyku gerilemesi başladı akşamları salla salla uyumuyordu. Dün uyku eğitimine başladık artık. Odaya geçip kucakta mayıştırıp yerine koyduk birkaç kere uyandı ama alıp sakinleştirip bıraktık öyle pat pat şeklinde destek vererek uyuttuk. Şimdi ilk uykusunu da o şekilde yaptım. Doğru mu gidiyoruz acaba sizler nasıl eğitim verdiniz