Merhabalar bebekleriniz emziği kaç yaşında bıraktı , yada şuan kullanıyorsa ne zaman bıraktırmayı düşünüyorsunuz . Benim bebeğim 16 aylık ve emziksiz uykuya asla geçmez gün içinde de emziğine düşkün bırakması için zorlamıyorum 2 yaşına kadar kullansın diye düşündüm