23 günlük bebeğimin karnı çok şiş ağlıyor durmadan doktora götürdük gaz sancısı diyorlar sap simplex ve bio gaia kullanıyoruz sabah akşam rezene içiriyorum 3 kaşık fakat hiç bir şekilde alttan gaz çıkartmıyor tuvaletini de günde bir defa yapıyor keçi gibi sesler çıkartıyor karnına çekiyor bacaklarını kıp kırmızı oluyor bacaklarını hareket ettiriyorum fakat oda işe yaramıyor ne yapabilirim yardımcı olun lütfen 😞