Kızlar baslıktakı gibi kızım 13 aylıga girdi minik adımlar atmaya basladı ama emeklemeyi bırakmadı ve hala dengesiz biçimde yürüyor benım elimi tutmak istiyor genelikle ama kime sorsam ne zaman yüremeye baslasa emeklemyi bırakmıs var mı bu durumda olan