basakburcu Merhaba arkadaşlar, bebeğim 8 aylık yaklaşık 10 gündür sol göğsümü emmek istemiyordu. Sağım yapmayada 3 gündür başladım, sanırım geç kaldım. Sütüm damla damla geliyor. Tekrar gelir mi sütüm yada tek göğüsle doyar mı bebeğim yaşayan varmı bu durumu?
AslanKadini basakburcu emzir benimki de sağ gogusume ağırlık vermek istiyordu zorla sol göğsü de emzirdim
Zehra95 basakburcu tekrar gelmez ben tüm çocuklarımız Tek gogusle büyüttüm diğerinde ya az oluyodu yada memeyi tam oturtamiuodum
zynprvlfsn basakburcu belirli aralıklarla her gün sağın bence, pes etmeyin. Bebeğinize o tarafı teklif edin ama pes etmeyin