bianneo Kızlar herkes kullanıyor bir şey olmaz diye dalin almıştım ama alerji yaptı ne kullanıyorsunuz şampuan
lucifermorningstar bianneo Kızım atopik dermatit. Hassas bayağı cildi yani dermatoloji dr önerisiyle mustela kullanıyorum. Hiç bir sıkıntı yaşamadık
birbebekle bianneo mustela newborn kullanıyorum hala 19 aylık 👌🏻ancak bioderma atoderm de en önerilenlerde bi bakın.
Mommybabyy bianneo alerjik bebeğime mustale steletopia şampuan ve stelatopia intense Krem kullanıyorum
bianneo HEY03D bulunduğum yerde e bebek yok ama online da bakarım bir diğerleri pahalı gerçekten baya
Sgrkytyg Mustela yenidopanla basladık suan mustelanın konak sampuanıyla devam edçyoruz konaklarımızdan ötürü
duru5302 Doğduğundan beri Ecowell kullanıyorum hem temiz içerik hem kokusu harika hemde güzel nemlendiriyor