Dokuz ay önce sezeryan doğum yaptım. Adet olmadım hiç. Bugün bakır spiral taktırdım. Adet ağrısı gibi kramp var bel bacak ve kasıkta. Kanamam da leke gibi şimdilik. Adetim başlar mı kızlar? Bu kanama adet değil dedi doktor ama adet görmemeye devam eder miyim bilmiyorum. Yaşayan var mı?