Kızlar merhaha 6 ay 4 günlük bebeğim var kendinj bazen çok tirnakliyor yüzü gözü her yeri çizik içinde oluyor sıcaklardan dolayı üstsüz yatırdığım zamanlar karnını bacaklarını dahi çiziyor kanatiyor bu durum benim canımı sıkmaya başladı varmı yaşayan neden olduğunu bilen. Şunu da belirtmek isterim bebeğim sosyal fiziksel gelişim olarak bir hayli iyi mutlu bir bebektir. Yinede insan kendini kötü hissediyor acaba bir yerlerde birseyi yanlış mı yapıyorum diyerek.