Arkadaşlar benim bebeğim 14 aylık kuzeni 2 yaşında iyi anlaştıkları zamanlarda oluyor tabi ama çoğunlukla bu sorunu yaşıyoruz ve oğlum bu yüzden kuzeni sonrasında sarılsa bile istemiyor . Bu çok normal bir durum olduğunu biliyorum daha küçük fakat 2 yaş bir bebeğe böyle davranmaması için nasıl yaklaşmalı ne söylemeliyiz ? Bebeğin annesi kızıyor bende kızmadan söyleyelim sonra ister istemez öfke biriktirir diyorum bebeğin annesi olmadığı zaman ben sen ablasın bak o daha küçük hadi gel oyuncak verelim bakalım tay ne yapacak diyorum (oğluma tay diyor:) ) böyle olduğunda o an düzeliyor sonra tabi cimciklemeler vurmalar başlıyor var mı bir taktik nasıl çözerim bu durumu?