teacherandmom_ Kızım 1 yaşında. Doğduğundan beri göbek fıtığı vardı. Doktor da 1 yaşına kadar geçer demişti ama artık daha da şişmeye başladı sanki. Başına gelen var mı? Neler yaptınız acaba?
arasardaannesi teacherandmom_ bizimde bebekken vardı bıkac ay sonra gectı 16 aylık yıne belirgınlestı bıkac yasına kadar kendınden gecer demıstı doktor ondn daha doktora götürmedm onun için 🌺