3 4 gündür sol gözüm seğiriyor neden olabilir acaba geçmedi hala
nurozkann ya benimde sağ gözüm bir hafta segirdi neden bende anlamadım
nurozkann Genelde stres kaynaklı oluyor diye biliyorum 🤷🏽♀️
nurozkann tansiyonunuza bakın. Benm annemde de var. Stresten oluyo. Tansiyonu da artiyo
nurozkann benimde arada öyle oluyor sonra geçiyor
Mineral eksikliğinden diye duymuştum.
nurozkann demir eksikliği yada sitresten oluyor kuzum bendede oldu