Esraprm Merhaba kızlar. Doğum kilolarımı verdim ama daha da kilo vermek istiyorum. Emzirirken herbalife ürünlerini kullananınız oldu mu? Eşim emzirme bitince kullan deyip duruyor. Halbuki doktoruma da danıştım ama siz nasıl yaptınız?
asellinaninannesiii Esraprm hilallebeslenme diye bir ebe var hem emziriyor hem kullanıyor bir bakın isterseniz
Esraprm momofmychildren içeriklerini attım ne kullan derim ne kullanma herhangi bi etkisi olacağını zannetmiyorum siz bilirsiniz demişti
omermomsss Bırakın emzirme surecinde kullanmayi hayatinizin hic bir noktasinda kullanmayın lütfen şu urunleri kilo vermek istiyorsaniz saglikli beslenerek verin. O kadar parayi o cop urunlere vermektense diyetisyene verseniz daha iyi olur
asellinaninannesiii Esraprm bende hilal ebe ile beraber çalışmayı düşünüyorum koçluk yapıyor bir kaç haftaya başlarım ♥️🌸❤️
ysmnabd Esraprm emzirme döneminde değil ama bekarken kullanmışyım Herbalife hiç bir faydasını görmedim
Ahcr Bende kullanmıştım ve istediğim kiloya ulaştım emzikliyim ve bugün başladım ama koç um iyi değil sanirim
Sevnurr Ahcr ben de instagram da fitanne Özlem var onunla başlamayı düşünüyorum ama çok arada kaldım bayağı da pahalı ürünler çünkü siz hangi paketi almıştınız
momofmychildren Esraprm bir ayda iki kere regl oldum mesela sütüm azaldı kimisi faydalı diyor ama bence değil