mavipapatya1 bak benim 8 haziranda doğum yaptım 18 temmuzda 40 çıktı 27 temmuzda adetim başladım ilk 10 gün şiddetli oldu ağustosun 6 sında hafifledi leke leke oldu 12 ağustosta tekrar adet gibi oldum doğum kontrole başladım azalttı ama 28.gun bugün hala kanamam var çok değildi bugün adetim başladı kasiklarimdan anladım hap da daha bitmemişti aslında ama bilmiyorum