Bebeğim üç aylık oldu. Nezmn su vermeye başladnz siz dün verdim beş çay kaşığı. Misafirliğe gitmtm orda bi teyze su ver böbrekleri kurur çocuğun bn ilk günden berili verdim çocuklarıma dedi. Bn anne sütünden ön sütden alıyor o su ihtiyacını diyorum olsun ver diyor. Devam edeyim mi sizce su vermeye güzelde içti oğlum kararsız kaldım.