Merhaba hanımlar.bebeyin haraketini 18 haftadan bu güne kasiklarimda hiss ediyorum ama hala yukarda hiss etmiyorum.usg 10 gün önce olundum her şey normaldı 10 gün sonrada detayliya giricem.ama yinede tedirginim acaba normalmi?haraketlerin aşagida olması
.