Ya arkadaşlar benm 3 yaşında kızım 2 yaşında oğlum sürekli aglıyor gündüz gece saati yok karnı tok alltı temiz. Olsun yine ama durmadan ağlıyorlar sebebi neden olabilir gece de ağlamaktan uyuyamıyorlar. Doktora gittim. Birşey çıkmadı daha önce böyle. Ağlayan bebeği oldu mu olduysa naptınız lütfen😫🙏🙏💓 yardımcı olun ne yapmam. Lazım