benvebebegim06 evet göndermeyeceğiz, gözümüzü üstlerinden ayırmayacağız.
Ben oturduğum apartmanın bahçesine bile tek başına göndermiyorum, kaldı ki küçük bir alan, evin her camından her tarafı gözüküyor ama asla tek inmesine müsaade etmiyorum.
Diğer komşularım çocuklarını hep gönderiyor tek başına, bana da diyorlar “tek gönder alışsın” diye. Hayır, alışmasın. Çocuk dediğin sabun gibidir. Olmaz değil olur ya, top kaçar, peşine düşerler, çocuğa çocuk emanet edilmez. En basit ve masum örnek bu.
Yoldan geçenin kim olduğunu bilemeyiz, diğer komşuların niyetini bilemeyiz. El kadar çocukların güveni gelsin diye bakkaldır, markettir tek gönderilmesine de karşıyım. Herkesin çocuğu çok kıymetli, gözümüzden sakınalım evlatlarımızı.
Bu yavrum da inşallah sağ salim bulunur ama benim hiç umudum yok. Çocuğa yönelik her türlü kötülüğü gerçekleştirenlerin, kötülük düşünenlerin iki yakası bir araya gelmesin.