Deletedmom411 10 gün oldu hala düşmedi yıkamadım çabuk düşşün diye çocuğum artık kokmaya başladı napcam bilmiyorum 🤷♀️ 😔
Minnakelifim03 Deletedmom411 16. Günde düşmüştü canım benim kızımın. Göbeği suçlanmıştı ve iltihaplanmaya başlamıştı artık. 14. Günden sonra sağlık ocağına goturdum batikonlu su verdi onunla temizledim birde krem verdi onuda sürüp sargı bezi ile üstünü kapattım. Hızla kurumasını sağladı ve düştü.
Gulfem07 Deletedmom411 bizimde düşmedi 9 gun oldu çocuk doktoru yaktı biraz düşmek üzere insallah artik duser gercekten bizinkide kokmaya basladi sut sut kokuyor :)
FatosYK Deletedmom411 bizim bi hafta dolmadan düştü günde bi kaç defa pansuman gibi yapıodum bi fıs fıs sıkıodum onun mendiliylede siliyordum. Hastaneden cıkarken doktorlar alın kesınlıkle diolar sizi unuttularmı acaba
gokcekizinannesi FatosYK bize kesinlikle dokunmayacaksiniz dediler. pansuman falan yapmadım. yıkamadım da 7. gün düştü
bengiben Deletedmom411 yıkayınca çabuk düşmezki. Aksine amaç kurutup düşmesini sağlamakken siz ıslatmışsınız.
Zeynepazram Doktor yıkayabılırsın dedi ben 2-3 gunde bir yıkadım göbek deligini ellemeden sonrada dikkatlice kuruttum
Askkokuluyavrum Deletedmom411 ben kızımı doğduktan sonra her 2 günde bir yıkadım gobegi 7. Gün-de düştü göbeğine poşet koyup yika çocuğu kokutma boşuna
Serap46 Babusol muydu neydi adı bi sprey var canım doğumdan sonra hastanedeki bebek hemşiresi aldırdı bize. Kordona sıkıp kutunun içinden çıkan gazlı bezlerle siliyosun orayı hemen kurutuyo bizim 5.gün düştü.
Nur-Caner19 Evet bende yıkamıstım 14. Günde düştü kuru olsun ve alkol bakım spreyi al eczaneden veya bende var nerede ikamet edıyorusnuz belki yakındır veririm
gokcekizinannesi Deletedmom411 kokar mi hiç bebecik annesi misss gibi onlar. azıcık sabret 1 2 güne düşer boşuna mikrop kaptırma madem bu kadar bekledin.
AryamH Deletedmom411 13. Gunde dustu bizimki. Hatta bi parca kalmis gumus nitratla yaktilar iki kez. Korkmayin duser uc dort gune.
Deletedmom411 Badevehande Eliz1 Ozlem_yldz FatosYK FatosYK @ dün açmıştım postu ve bu sabah bi baktım düşmüş çok şükür hepinize teşekkür ederim yinede
Ozlem_yldz Deletedmom411 benim 5.ci günde doktor kontrolüne gittiğimiz zaman oracıkta düştü 😊 doktor çok erken düştü dedi