feyzayandirmaz mustafam1207_ bebek arabası arayışındaysanız ben de 4baby travel satıyorum, puset 6 ay kullanıldı, port bebe paketinde duruyor hiç kullanılmadı , hiçbir sorunu kiri pası yok
Kerem1234 mustafam1207_ fotoğraf ekledim büyük olanın üstü açıldığında pencereside var bebeği izleyebiliyorsunuz.Bir de kemerinin bir tarafı bozuk ancak geriye yattığı için düz olarak kullanabiliyorsunuz ben hiç sorun yaşamadım.