asellinaninannesiii Asumanttt aaaayyy hepsi muhteşem üstte kalsinnn bebegimin 1 yaşına gelmesi için 6 ay geçmesi lazım 😅😅yoksa anindaaaa alırdımmmm
Asumanttt Bazı görsellerden ikişer adet atmış kusura bakmayın 😬🌸 Kırmızı ve Siyah elbise özel dikim hiç giyilmedi direk sıfır ürün satıyorum 500 ₺ 💕 Beyaz elbise doğum gününde giydi kızım 1 kez sadece 500₺ 💕 Sarı elbise 200₺ 🐥
Asumanttt nurlyy kumaşı çoook kaliteli içinde pamuk saten astarı ve kabartma tülleri var üzerindeki danteller de el işçiliği 1000 liradan yaptırmıstım inanın çok uygun kalitesi muazzam çünkü 😍