Merhaba, bebeğimle klimalı odada yatıyoruz 22 aylık ve gece burun tıkanmasından rahat nefes alamayıp ağlayarak uyanıyor. Buhar makinesi var hemen başında ama yine de çare değil. Burun açmamıza zaten izin vermiyor verse de sonradan yine tıkanıyor. Cam , kapı açsak da aynı bir türlü nemi sağlayamadık. Sizler nasıl yapıyorsunuz.Daha da olmazsa kendi odası sıcak ama orda yatıracam mecbur.