Denizinannes1 aynen 1 yaşına kadar kullan dedi ama damla hep aynıydı 2 ayrı doktorumuz var biri özel biri devlet ikisi de kiloya 1 er damla dedi . Osman gönülal var instagramda oda kilo başına iki damla diyor . Bilmiyorum yinede bebeğimi görüp bilen doktorun dediğini yapmak daha mantıklı geliyo. Bu zamana kadar demir biriktiğine göre tek damla da olur galiba bi sorun çıkmadı