aslnhan 30 günlükken sünnet ettirdim. Aralıkta tam 3 yaşında olacak ve hiç sorun yaşamadım. Oğlum şöyle 4-5 aylik olunca bile iyiki erken yaptırdım dedim çok haraketli oluyor çünkü. Hem küçüktü hızlı iyileşti. Ben dikişli yöntemi daha sağlıklı buldum,doktorumuz da onu önerdi. Eski Usul sunnet yaptırdım klipsli tercih etmedim. Klipsle yapışma ihtimali oluyormuş,klips çıkarken tekrar çok acıyormuş vs dedi. İlk gün biraz ağrısı oluyordu 1 çay kaşığı ağrı kesici verebilirsiniz demişti, kremde fito krem vermişti sadece. 1 haftaya geçmişti bile dikişleri de kendi kendine düştü.