bebitonunannesi_ Eşimin senelik izni kasımda hayırlısıyla, bizde değişiklik olsun diye çıkalım dedik, bu ayda gittiğiniz yer var mı, nereye gidilir?
dhdhdhdhf bebitonunannesi_ kasım da düğünüm oldu iki yıl önce tatil diye nevşehir e gittik in cin top oynuyordu şaka bi yana insan vardı ama ne o büyüleyici balonları görebildik nede tatil umdugumuz gibi geçti ordan döndük bir kaç gün sonra tarabzon a gittik uzungöl falan gezelim dedik uzun gölde kar vardı ve aşırı derece de soğuk hakimdi oralarda bunlarin hepsi kasım ayında olduğu için anlatıyorum😊
hanimefendii bebitonunannesi_ kışın da kullanılan bungalovlar var pek gezemezsiniz ama kafa dinlersiniz