ada99
Pastacılıkta sermayeniz hiç olmaz.
Siparişe göre malzeme alırsınız.
Ama İstanbul için söylüyorum şeker hamurlu olanları kimse gelip almak istemez.
Şahsen adrese teslim olanı tercih ederim.
Bunun için desteğe ihtiyacınız var.
Tekstilde , satış olmasa da belli sermaye yatırmanız gerekiyor.
Rakibiniz çok fazla
Sayfanızı büyütmek için reklam vs yapmanız lazım
Piyasaya çıkmanız lazım alışveriş için
Mesela kız bebek elbise aldınız seri
3-6 ay 6-12 ay 12-18 vs
6-12 tükendi
Tekrar onu alamıyorsunuz toptancıdan
Yine tüm bedenleri almanız gerekiyor vs
Yani bir kaç sene para kazancı beklememek gerekiyor
Vergisi cartı curtu da olucak
Yani yeterli desteğiniz ve vaktiniz varsa kendi mesleğinizden devam derim 🙏🏼🫶🏻