Alparslaninannesi nasıl çözdünüz. Benim kızım da 4 aylık yapamıyor. Fitil veriyoruz. Mesela bugün yine 9.gün akşama rahatsız gibi olursa vercez fitili. İlk zamanlar bile hergün yapmadı hiç. Hep 4 5 günde bir yapardı. Böyle böyle günler arttı hep şimdi 10 güne kadar çıktı artık beklemiyoruz rahatsız oluyor çünkü. Fitil veriyoruz :( uyarma ile de yapmıyor. Dr a gittik, mama veriyordum günde 1 kere yetmiyordu sütüm. Dr onu kesti bir şekilde gece sağıp o sütü yetmediğinde veriyorum ve sonuç olarak mamayı da kestik yılbaşından beri. Ama sonuç değişmedi. Ay sonunda tekrar gidicez nasıl bir tedavi uygulanır bilmiyorum.