Benim oğlan 1 yaşında. Önceden tabak tabak yemekler yerdi şimdi birden yemek istememeye başladı En sevdiği yemeği bile ilk önce agzını ceviriyor sonra bir iki zorlamayla yiyiyor cok moralim bozuk neden oldu böyle tavsiye öneri ve aynı durumu yaşayan var mı yardımmm edin 😭😭😭