Gldme Bebeğim 10ay15 günlük gece emmesini nasıl azaltabilirim deneyimi olan var mı? Yarım saatte -saatte bir kalkıyor emmeye.
ikiprensesbebiss Gldme ben sütten kestim gece ama yinede kalkıyor emzik kullanıyor onu istiyor belki de ondan kalkıyor
3kedili2bebekli Gldme 9 ay 12 günlük aynı dertten muzdaribim hayır meme de emmiyorlar sagilmis süt yada mama iciyorlar az miktar da değil sonra da hazimsizliktan uyuyamiyorlar
daisyyy Gldme Aynı dertten muzdaribim 14 aylık 40dk da bir kalkıp üzerimi açıp meme diyor,emiyor geri uyuyor
Gldme 3kedili2bebekli bazen bıraksam sabaha kadar emerek uyuyor. Bazende 5dk emip geri uyuyor tadımlık yapıyor onunla karnı doycağını sanmıyorum
miniklerinannesii00 Gldme evet zaten 2-3 dk emip geri uyuyorlar ama sürekli kalkıyorlar ve uykuyu alamıyoruz
aslgrs Gldme biz 9 aylkken kestik gece emmesini. Direk kesiceksiniz doktorumuz öyle demişti 2 gün ağlıyor 3. Gün alışıyor sonra memeye uyanmıyacak. Tamamen ağız alışkanlığından yapıyorlar. Açlıktan değil
3kedili2bebekli ikiprensesbebiss bilmiyorum ki şimdi yorumlarda bir hanım efendiye sordum hiç uyanmazlardi uyansalar da aglamazlardi nasıl bu hale geldi anlamadım
Mihribani32 Merhabalar doktorum bana gece emmeyi bırakmak için her uyandığında biberona su koyup ver dedi ben şuan onu deniyorum 4,5 emmeden 2,3 emmeye indik yavaş yavaş azalıyor inşallah
3kedili2bebekli Gldme o da alışkanlık yapar bir manası yok bir de hizli şeker aldığı için enerji yüklenir uykusuzluk sonra da bir anda hızlı sekerin etkisiyle geri uyku bastırır daha huysuz olur
3kedili2bebekli aslgrs uyanıp etinden et kopuyormus gibi agladiginda ne yapacagim peki onu bir türlü cozemedim 😂
aslgrs 3kedili2bebekli malesef hiç bişey evet zor ama. Doktorumuz bu süreçte aranızda yatırın ağladığında asla konuşmayın sadece sarılıp okşayın demişti. İlk denememde kıyamadığım için yapamamıştım. İkinci denememde valla direndim😂 ilk gün bir 2 saat ağladı. 2. Gün yarım saat 3. Gün ağlamadı.
3kedili2bebekli aslgrs denedim ama kararlı olamadım ya kıyamadım aglamalarina tekrar deneyeceğim ama işte ogrenilmis çaresizlikle bırakmalarını da istemiyorum ama artık hazimsizliktan uyuyamiyor 9 aylik bebeğin gazını çıkardım dün ya yenidoğan bebek gibi öyle rahatsızlandı ki