Merhaba güzel anneler 🌺 19 aylık bebeğim var… Sabah 6 da uyanıyor… Saat 11 E kadar oynuyor oyalanıyor,, sonra 11 buçuk gbi uyuyor.. Bazen 2 saat uyuyor bazen 3…sonra uyandıktan snra akşam 8 de yatıyor ve gece Sürekli ağlıyor… Emzirmeden asla geri uyumuyor 🥺 bu Bi haftadır uykusuzluktan gözlerimee ağrı girdi… Uyku düzenini nasıl oluşturacam bilmiyorum.. Çok anneden duydım bebeğim akşam 8 de yatıyor sabaha kadar uyanmıyor diye 😬 benim bebeğim sürekli bu döngü içinde.. Gündüz uyutmak istemiyorum bazen ama direnemiyor ve uyuyor 🥺 kendimi çok güçsüz hissediyorum.. Yardım edecek kimse yok 🥺 Bazen uykusuzluktan bebeğime kızıyorum ama sonra çok kötü vicdan azabı çekiyorum… Defalarca bebeğimde özür diliyorum… Bazen ağlaya ağlaya 🥺