Nazlieliz bende sag gogsumden sürekli mastit oluyorum 7 aydır sagıp verıyorum emmedı hıc 7 aydırda sag gogsum ayda 2 kez mastıt oluyordu bu aralar her hafta olmaya basladı duzeliyor 2 gun sonra tekrar canımdan bezdim resmen dun 1 gun once yıne oldu 2 gundur az az sagıyorum normalde 20 dk sagardım sımdı 10 dk sagıyorum cok sistı acısını zaten tarif edemem 2 gundur uyu yok acıdan dun biraz uyudum bugun de agrı var ama biraz daha ıyı şuan cok dolu gogsum ıns kesilir o taraf tek gogsum kızıma yeter artık apse yapıcak dıye korkuyorum kişinin hormonuna baglı kesilip kesilmemesi ins uzun surmez 🤲🥹