albaayrk Merhaba anneler bebeğim iki gündür gece uykuya geçmekte zorlanınca bnde göğsümü verdim iki gündür az az emmeye başladı normalde mama ile besleniyoruz. Uyku sersemi uzun sürede emiyor. O emdikten sonra göğüslerim ağrıyor nedendir sizce?
albaayrk Tusa_ sezaryen doğum oldu başlarda sütüm gelmedi biberona alıştı bu arada göğsümü tutmadı sağıp veriyordum iki gündür huysuzlaşınca tutmaya başladı
Tusa_ albaayrk aa çok iyi canım hep meme teklif et tutuyorsa ne güzel sızlaması da süt geldiği için şimdi bebek emdiği için pompadan daha farklı oluyo