Yaa birdaha dökmeyin bozulma öyle olmuyor kokar süt bozulursa bende iki gün bekletiyorum bazen dolapta dediğiniz gibi oluyor yağlı kısım üst kısma çıkıyor hafif çalkalayın ısıtın verin içiniz rahat olsun bozulma olsa ekşi bir koku olurki dolapta 3 gün saklayabiliyorsunuz