Kızlar ben sağarak besliyorum bebeğimi. Bebeğim 56 günlük 3-4 saatte bir sağıyorum sürekli farklı çıkıyor süt miktarı neden. Bazen 90 bazen bi bakıyorum toplam 200-220 ml filan çıkıyor. Neye göre değişiyor bu hiç anlamadım. Birde sağ göğsümden daha fazla süt geliyor soldan daha az. Siz kaç saatte bir sağıyorsunuz kaç ml geliyor? Benden gelen 3-4 saatteli ml normal mi az mı? Ve kaç saatte bir sağmam lazım 3-4 saat iyimi?
(Sadece sağıp verenlere sorum. Emzirip sonra sağanlara değil)