Kizlar merhaba oğluma dört bes gündür demir ilacı başladım normalde iki güne bir kaka yada gün aşırı kaka yapardı şimdi ishal şeklinde günde üç dört kere geliyor yeşil oldu o demirden ama ishal de mi demirden hatta bgn sabah beşte emzirdim yattıydım yine yaptı aranızda böyle ishal yaşayan var mı