Melekceylin Benim bebeğim hem emiyor hem mama yiyor bazen yaptığım mamanin tamamını tüketiyor bazende hepsini tuketemiyor bineronda kalıyor kalan mamayı dokuyormusunuz yada veriyorsanız en fazla.ne kadar bekletiyorsunuz vermek icin
HaticeYlmazAydn Melekceylin Benim doktorum şöyle demişti: ağzına değdiği zaman emzik 30 dk beslenme süresi geçilmemeli. Evet 1 saat sonra dökülür. 3 saat değil sakın dikkat edin!
deletedmom4842 Papatya 3 saat mi 1 saat içinde canım mama kalınca ne kadar dehşet kötü bir şey olduğunu bilmeniz lazım
Melekceylin Bende vermemeye çalışıyorum en fazla bir saat bekliyor ondan sonra dokuyorum.2 saat bekleyebilir demislerdi
Papatya Melekceylin [bilinmeyen] Bizim doktorumuz 3 saat bekleyebilir demişti. Hatta 5 gün önce sordum. Sıcak suyun içinde 1 dk kadar bekleyince ılıyor. Gerçi ben o kadar süre zaten bekletmiyorum. Doktor öyle dediği için yazdım..
Melekceylin Papatya doktora sormadım ben cevremde mama kullananlar da genelde öyle diyor bende sorayım doktorumuza Bakalim ne diycek
Kbrbilgir Melekceylin bebeğim reddettiği an itibariyle ben sonra tekrar vermiyorum yeniden bile yaptıgım oluyor 1 saat geçmeden
Aesma Melekceylin en fazla yarım saat bekletiyorum ben.. çok bekletince mamanın kokusu bile değişiyor