İyi geceler merhaba benim kızımda 8 aylık uyku düzeni kalmadı yarimsaat gunduzleri uyuyor bazen güzel uyuyor 2 saat falan ama geceleri zor uyuyor ayağımda sallamaya calisiyorum oturuyor alkış yapıyor konusmaya çalışıyor gel gel yapıyor meme diyip bana sarılıyor genelde çok uykusu geldiğinde gidiyorum yatağa emzirerek uyutuyorum saatinde uyusun diye kendimi paralardim şimdi uykusu geldiğinde uyutuyorum bu günler de gecicek kendimi böyle avutuyorum